21.04.2021

Ziua Mondială a Pământului: zi de acțiune pentru protejarea mediului - News

Intra in lumea Porsche, descopera modelele noastre, ultimele stiri si evenimente.
Program
Centrul Porsche Bucuresti
  • Luni - Vineri
  • 9:00 - 18:00
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis
Porsche Service Bucuresti
  • Luni - Vineri
  • 8:30 - 17:30
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis
Porsche Service Timisoara
  • Luni - Vineri
  • 8:00 - 17:00
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis

Stuttgart. Porsche își subliniază ambițiile de durabilitate: producătorul de mașini sport folosește Ziua Mondială a Pământului din 22 aprilie 2021 pentru a spori, în rândul angajaților săi, gradul de conștientizare a nevoii de protejare a mediului și climei. Ziua de acțiune se va concentra în jurul așa-numitului # Project1Hour: Porsche oferă tuturor angajaților săi posibilitatea de a petrece o oră concentrându-se pe acest subiect. Mai exact, compania va furniza informații cu privire la faptele și consecințele crizei climatice cu ajutorul unui seminar special online, va oferi informații prin prezentări virtuale sau va invita angajații să ia parte la un test climatic. Scopul este acela de a crește în continuare contribuția personală a fiecărui angajat la evitarea emisiilor de CO2. #Project1Hour are loc în întregul grup Volkswagen, care a proclamat Ziua Mondială a Pământului drept Ziua Climei Volkswagen.

Porsche sprijină acordul privind protecția climei din cadrul Conferinței ONU privind schimbările climatice - Acordul de la Paris - în care decarbonizarea joacă un rol cheie. În stil tipic Porsche, compania și-a stabilit un obiectiv competitiv: „Până în 2030, Porsche își propune să atingă neutralitatea emisiilor de carbon pe întregul lanț valoric și pe întregul ciclu de viață al vehiculelor sale recent vândute. Am luat deja decizii concrete în acest scop prin programul nostru de decarbonizare. Fiecare persoană își poate asuma și propriul angajament ”, spune Oliver Blume, președintele Consiliului de Administrație al Porsche AG. „Ziua Climei Volkswagen aduce o contribuție la protecția climei: va duce la creșterea gradului de conștientizare și la transmiterea informațiilor necesare, astfel încât să putem contracara schimbările climatice acționând noi înșine”.

Calea Porsche: mobilitatea electrică ca abordare holistică
Neutralitatea din punct de vedere al emisiilor de carbon la Porsche înseamnă evitarea și reducerea emisiilor de carbon. Numai când aceste două opțiuni au fost complet epuizate, fabricarea mașinilor sport folosește măsuri de compensare a carbonului selectate cu atenție pentru a reduce decalajul și pentru a asigura o amprentă neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon. Ca măsuri specifice, toate locațiile majore ale companiei sunt neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon de la începutul anului: Zuffenhausen din 2020, urmat de Weissach și Leipzig în ianuarie 2021. În plus, scopul este de a investi mai mult de 1 miliard de euro în măsuri de decarbonizare, pe parcursul următorilor zece ani. 

Porsche a trecut într-o etapă importantă odată cu premiera mondială a Taycan Cross Turismo, la începutul lunii martie: primul vehicul din lume care este neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon pe întreaga sa perioadă de utilizare. Vor urma alte serii de modele. Compania își propune ca, până în 2030, mai mult de 80% din mașinile noi vândute să fie modele pur electrice sau hibride cu încărcare la rețea. Obiectivul este atingerea unei cote de 50% a vehiculelor noi cu motoare electrice, până în 2025.

Porsche adoptă o abordare multidimensională a protecției climatice și a durabilității. Un bun exemplu în acest sens este fabrica de pudră de piatră din Leipzig, care ajută la transformarea reziduurilor de vopsea auto în ciment. Și în serviciile de catering interne Porsche are grijă să utilizeze eficient aprovizionarea cu alimente, bazându-se și pe inteligența artificială. Cu ajutorul unui algoritm de învățare profundă, AI dă recomandări cu privire la care feluri de mâncare ar trebui oferite și în ce cantități. AI ia în considerare diferiți factori, cum ar fi cantitățile de vânzări anterioare, precum și datele calendaristice și meteo. 

Contact