12.06.2020

Motorul cu opt cilindri revine sub capota noilor modele Cayenne GTS - News

Intra in lumea Porsche, descopera modelele noastre, ultimele stiri si evenimente.
Program
Centrul Porsche Bucuresti
  • Luni - Vineri
  • 9:00 - 18:00
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis
Porsche Service Bucuresti
  • Luni - Vineri
  • 8:30 - 17:30
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis
Porsche Service Timisoara
  • Luni - Vineri
  • 9:00 - 18:00
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis

Stuttgart. Sportivitate și exclusivitate în dublu exemplar: Cayenne GTS și Cayenne GTS Coupé completează gama SUV cu două noi modele ce pun accent special pe excelența performanțelor dinamice. Așa cum ne-am obișnuit deja la gama GTS, sistemul de propulsie are o importanță covârșitoare. Astfel, motorul V6 Biturbo al modelului precedent a fost înlocuit pentru noile Cayenne GTS cu un V8: motorul Biturbo de patru litri generează 338 kW (460 CP) și un cuplu de 620 Nm, pentru performanțe dinamice optimizate în toate privințele. Sprintul de la 0 la 100 km/h le reușește modelelor GTS cu pachet Sport Chrono în doar 4,5 secunde, iar viteza lor maximă se ridică la 270 km/h. Mai departe, pachetul GTS este desăvârșit cu șasiul Performance cu garda la sol redusă, cu un design individualizat, precum și cu dotări și mai bogate.

Puternic, eficient, emoțional: motorul V8 cu sistem Sport de evacuare nou
Cu motorul V8 Biturbo de 4,0 litri, dezvoltat special de Porsche și cunoscut de la modelul Cayenne situat în vârful gamei, noul Cayenne GTS furnizează acum cu 14 kW (20 CP) și 20 Nm mai mult decât predecesorul său. Astfel performanțele dinamice au fost simțitor optimizate, inclusiv pentru noul Cayenne GTS Coupé. Acesta reușește acum spint-ul standard de la 0 la 100 km/h cu pachetul Sport Chrono cu 0,6 secunde mai rapid decât generația anterioară. Viteza maximă a crescut cu 8 km/h. Totodată s-a pus accent pe eficiență, deziderat atins grație, de exemplu, transmisiei automate Tiptronic S cu 8 trepte și reglaje optimizate, a sistemului de dezactivare adaptivă a cilindrilor, a injecției directe de benzină cu poziționarea centrală a injectoarelor, precum și a managementului termic inteligent. Astfel, conform NEDC, cele mai sportive modele Cayenne consumă între 11,4 și 11,2 litri de combustibil la 100 de kilometri.

Corespunzător performanțelor dinamice impresionante, sistemul GTS de evacuare sport cu configurație specială generează un sunet ce nu te poate lăsa rece. Instalația montată pe exterior ca dotare standard a fost special ajustată astfel încât să genereze un sunet profund, cu caracter unic. Sistemul de evacuare sport nou dezvoltat cu sunet de frecvență înaltă are două terminații ovale poziționate central și este oferit momentan exclusiv pentru Cayenne GTS Coupé și va fi disponibil și pentru Cayenne Turbo Coupé, la ambele în combinație cu Pachetul opțional Lightweight Sports.

Garda la sol coborâtă cu 20 de milimetri și reglaje mai sportive ale amortizoarelor
Setările trenului de rulare aplicate pentru noile modele Cayenne GTS creează premisele optime unor caracteristici dinamice laterale excelente. Fiind o dotare standard, suspensia cu arcuri din oțel inclusiv sistemul de ajustare activă sportivă Porsche Active Suspension Management (PASM) reduce garda la sol a caroseriei cu 20 de milimetri. În dotarea standard, Porsche a inclus, de asemenea, Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus). În combinație cu jantele standard de 21 de inchi RS Spyder Design și cu frânele din fontă cenușie de dimensiuni generoase (390 x 38 milimetri în față și 358 x 28 milimetri în spate) cu etrierele roșii, noile modele Cayenne GTS aduc în segmentul SUV o agilitate și o spontaneitate de automobil sport pur-sânge. Opțional, performanțele de frânare pot fi duse chiar și mai departe, cu frânele Surface Coated Brake (PSCB) acoperite cu carbură de wolfram sau cu frânele ceramice Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). Printre alte opțiuni se numără, de pildă, suspensiile pneumatice cu trei camere și garda la sol coborâtă cu 10 milimetri, direcția pe puntea spate și sistemul de echilibrare activă Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC).

Pachetul Sport Design și accentele GTS incluse în dotarea standard
Pachetul Sport Design oferit în echiparea standard asigură în combinație cu numeroase accente negre un design de ansamblu unic și exclusiv. Ca dotare standard, noile modele Cayenne GTS se deplasează pe jante RS Spyder Design negre cu finisaj satin-gloss de 21 de inchi. Farurile principale cu LED și Porsche Dynamic Light System (PDLS), precum și bandoul din leduri trasat în partea din spate sunt închise la culoare. Finisaje negre găsim, de exemplu, la prizele de aer din față, la ramele geamurilor laterale, la terminațiile sistemului sport de evacuare și la inscripțiile cu denumirile modelului și mărcii ce au fost aplicate pe hayon.

Materialele de calitate superioară, precum Alcantara® pe plafonul interior, pe secțiunile centrale ale scaunelor, cotierele portierelor și consola centrală, precum și aluminiul texturat închis la culoare desăvârșesc toate look-ul sportiv și totodată elegant al interiorului modelelor Cayenne GTS. Scaunele sport cu reglaje în opt direcții sunt o altă dotare standard și permit ridicarea adițională a pernelor laterale, pentru suport optim în virajele abordate în manieră sportivă. Aceste scaune sunt rezervate exclusiv modelelor GTS. Inscripțiile GTS au fost aplicate pe portierele frontale, pe pragurile ușilor, pe turometru și tetiere. Printre numeroasele opțiuni de personalizare se numără pachetul pentru interior GTS cu accente adiționale de culoare Carmine Red sau Crayon pentru detalii precum cusăturile decorative.

Noile modele Porsche Cayenne GTS pot fi comandate începând de acum și vor ajunge la distribuitori începând cu prima parte a lunii iulie. În Germania, prețurile cu TVA încep de la 116.661,65 euro pentru Cayenne GTS și de la 121.045,61 euro pentru Cayenne GTS Coupé și includ dotările naționale specifice.

Mai multe informații, materiale video și foto sunt disponibile în Porsche Newsroom: newsroom.porsche.de.

Consumul și emisiile de CO₂ au fost calculate conform noii proceduri armonizate la nivel mondial de testare a autovehiculelor ușoare WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure). Deocamdată trebuie încă specificate valorile NEDC derivate din valorile WLTP. Aceste valori nu pot fi comparate cu valorile determinate anterior conform procedurilor NEDC de măsurare.

Informații adiționale cu privire la consumul oficial de combustibil și la emisiile de CO₂ oficiale pentru autoturisme noi sunt oferite în "Ghidul privind consumul de carburant și emisiile de CO₂ pentru toate modelele de autoturisme", disponibil gratuit în toate locațiile de vânzare ale Uniunii Europene.

Contact