02.09.2019

Mai puternic, mai rapid și mai agil: noul Macan Turbo vine cu 440 CP - News

Intra in lumea Porsche, descopera modelele noastre, ultimele stiri si evenimente.
Program
Centrul Porsche Bucuresti
  • Luni - Vineri
  • 9:00 - 18:00
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis
Porsche Service Bucuresti
  • Luni - Vineri
  • 8:30 - 17:30
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis
Porsche Service Timisoara
  • Luni - Vineri
  • 8:00 - 17:00
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis
Stuttgart. Noul Macan Turbo a ocupat instantaneu poziția de top în gama modelului SUV compact Porsche. Noul motor biturbo de 2,9 litri, cu 6 cilindri, din acest model de top a trecut prin multiple modificări și oferă acum 324 kW (440 CP), cu zece la sută mai mult decât predecesorul său, la o capacitate cu 20% mai mică. Cu pachetul opțional Sport Chrono, acest model poate ajunge de la zero la 100 km/h în 4,3 secunde - cu trei zecimi de secundă mai repede decât înainte. Viteza maximă este de 270 km/h (plus 4 km/h). Decelerarea a fost, de asemenea, îmbunătățită: noul Macan Turbo vine cu puternicele Porsche Surface Coated Brakes (PSCB) montate din fabrică, ca parte a șasiului optimizat. La exterior, Macan Turbo se caracterizează prin detaliile de stil ale generației de model revizuite. Noul model de top se diferențiază și datorită accentelor unice, cum ar fi șorțul frontal specific Turbo și spoilerul de acoperiș fix, cu designul său cu două aripi. Șoferii și pasagerii deopotrivă beneficiază de interiorul îmbunătățit al noului Macan, inclusiv scaune sport reglabile pe 18 căi și sistem BOSE® Surround Sound.

Motor biturbo puternic, cu dispunere centrală a turbocompresorului
Noul motor al modelului Macan Turbo de 2,9 litri, deja utilizat de Porsche pe modelele Cayenne și Panamera, este un motor de ultimă generație, cu așa numita dispunere turbo centrală (central turbo layout). Ambele turbocompresoare de evacuare au fost integrate în interiorul spațiului în V al cilindrilor. Galeria de evacuare a fost integrată în chiulasă, pentru o combustie extrem de eficientă. Traseele scurte de evacuare dintre camerele de ardere și turbocompresoare permit dezvoltarea rapidă a puterii și un răspuns agil. Motorul oferă 29 kW (40 CP) mai mult decât motorul turbo de 3,6 litri, cu șase cilindri, de pe modelul precedent și un cuplu maxim de 550 Nm între 1.800 și 5.600 rpm. Transmisia este asigurată de cutia de viteze cu dublu ambreiaj (PDK) cu șapte trepte și de tracțiunea integrală Porsche Traction Management (PTM). Consumul de NEDC se ridică la 9,8 l / 100 km.

Șasiul optimizat cu Porsche Surface Coated Brake
Noul Macan Turbo vine cu sistemul de frânare Porsche Surface Coated Brake (PSCB) în standard, pentru a se potrivi cu dinamica excelentă de conducere. Aceste frâne inovatoare, de înaltă performanță, sunt exclusiv pentru modelele Porsche și, cu o acoperire din carbură de tungsten pe discuri, oferă un răspuns mai rapid, uzură mai mică și până la 90% mai puțin praf de frână în comparație cu frânele convenționale din fontă. Discurile de frână lustruite și etrierele de frână vopsite în alb sunt caracteristice pentru PSCB și sunt acum disponibile ca opțiune pentru toate celelalte modele Macan. Opțiunile de suspensie pe aer, reglabilă în înălțime, cu pistoane de ruliu optimizate și amortizoare hidraulice noi, Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) și Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) sunt disponibile pentru o creștere suplimentară a dinamicii. Noile roți Macan Turbo de 20 inci sunt standard.

Design unic, cu șorț frontal turbo și aripă dublă în spate
Noul Macan Turbo demonstrează statutul său de vârf, datorită șorțului frontal exclusivist, cu trei prize mari de aer și lumini frontale de înaltă calitate, precum și farurile LED standard, inclusiv Porsche Dynamic Light System (PDLS). Din partea laterală, acest model de top se diferențiază prin roțile Macan Turbo de 20 inci, praguri laterale Sport Design și oglinzi exterioare Sport Design în culoarea caroseriei. Spoilerul de plafon fix dezvoltat special, cu designul său cu două aripi, este tipic modelului Turbo. Sistemul de evacuare sport, dotare standard, poate fi recunoscut prin cele două capete de evacuare argintii.

Scaune sport reglabile pe 18 căi și sistem de sunet surround în standard
Macan Turbo, noul model de top din gamă, vine cu o echipare deosebită, de înaltă calitate. Scaunele sport adaptive, cu tapițerie din piele, reglaj electric pe 18 căi și pachet de memorie confort, sunt incluse în standard. Atmosfera de înaltă calitate este completată de plafonul în Alcantara și de pachetul de ornamente de interior din aluminiu periat. Volanul GT sport, încălzit, cunoscut de la modelul 911, este disponibil ca opțiune pentru șoferii sportivi.

Porsche Communication Management (PCM) cu ecran tactil full HD de 10,9 inci este complet conectat la rețea, standard, și este cuplat la un sistem BOSE® Surround Sound cu 14 difuzoare și o putere totală de 665 wați. Sistemul include navigare online cu informații despre trafic în timp real și control vocal inteligent. Alte caracteristici standard includ Porsche Connect Plus, care este livrat cu un modul telefonic LTE, o cartelă SIM integrată și un slot pentru o cartelă SIM externă, precum și un hotspot Wi-Fi și numeroase servicii Porsche Connect.

Lista de opțiuni include acum și un suport pentru smartphone cu încărcare inductivă pe standardul Qi, pentru toate modelele Macan. Sunt, de asemenea, disponibile opțiunile de parbriz încălzit, ionizator pentru îmbunătățirea calității aerului din interior și noul asistent pentru blocajele de trafic, inclusiv controlul adaptiv al vitezei de croazieră. Pe lângă faptul că poate accelera și frâna semi-automat până la 60 km / h, sistemul ajută șoferul în cazurile de blocaje de trafic și de trafic lent.

Informații suplimentare, materiale foto și video în Porsche Newsroom: newsroom.porsche.com

Macan Turbo: consumul de combustibil combinat 9,8 l/100 km; Emisiile de CO2 combinate 224 g/km

Valorile consumului și ale emisiilor de CO2 au fost calculate în conformitate cu noua procedură de testare a vehiculelor ușoare armonizată la nivel mondial (WLTP). Valorile NEDC derivate din aceasta trebuie să fie specificate deocamdată. Aceste valori nu pot fi comparate cu valorile calculate pe baza procedurii de măsurare NEDC utilizate anterior.
Contact