28.08.2019

Sistemele inovatoare de șasiu ale Cayenne Turbo S E-Hybrid - News

Intra in lumea Porsche, descopera modelele noastre, ultimele stiri si evenimente.
Program
Centrul Porsche Bucuresti
  • Luni - Vineri
  • 9:00 - 18:00
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis
Porsche Service Bucuresti
  • Luni - Vineri
  • 8:30 - 17:30
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis
Porsche Service Timisoara
  • Luni - Vineri
  • 8:00 - 17:00
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis
Stuttgart. Cayenne Turbo S E-Hybrid este cel mai puternic și mai rapid Cayenne de până acum. Puterea de 500 kW (680 CP) și cuplul maxim de 900 Nm îi permit să accelereze de la zero la 100 km / h în 3,8 secunde și să atingă o viteză maximă de 295 km / h. O varietate de sisteme inovatoare de șasiu permite combinația perfectă între agilitatea mașinilor sport, confortul pe distanțe lungi și capabilitățile de off-road.

Noul model de vârf de gamă a demonstrat performanța tipică a Porsche pe diferite tipuri de teren ca parte a unui record de tură neoficial pe circuitul Gotland Ring din Suedia. Pista de curse din nordul insulei Baltice cu același nume este doar parțial asfaltată: în timp ce o secțiune de 3,2 km este deja dată în folosință, alți 4,2 kilometri, prevăzuți pentru finalizare la sfârșitul anului 2021, sunt doar drum cu pietriș. Circuitul și secțiunea cu pietriș au fost combinate pentru o filmare în care șoferul de curse german și prezentatorul TV Tim Schrick a finalizat o tură, într-un timp cronometrat manual de 3 minute și 51 de secunde.

„A fost ca un raliu cu un SUV hibrid puternic - o experiență impresionantă”, a remarcat Schrick. „Timpul de tură nu trebuie luat prea în serios. Nu aveam termen de comparație și vehiculul a fost echipat cu anvelope pentru asfalt. Cu toate acestea, modul în care Cayenne Turbo S E-Hybrid a parcurs turele Gotland Ring demonstrează versatilitatea și performanțele sale extraordinare. Datorită feedback-ului precis al mașinii, atât pe asfalt, cât și pe pietriș și a combinației perfecte între diferitele sisteme de șasiu, poate fi condus la limită și controlat în siguranță în orice moment.”

Cayenne Turbo S E-Hybrid dispune în standard de o serie de sisteme de șasiu, concepute pentru a-i spori performanța. Acestea cresc simultan siguranța și confortul la volan. Numai puntea spate viratoare este o opțiune suplimentară pe modelul de vârf.

Sistemele de șasiu Cayenne Turbo S E-Hybrid includ:

Porsche Traction Management (PTM) cu un ambreiaj controlat electronic: tracțiunea integrală activă controlează distribuția propulsiei între punțile spate și față. Pentru o tracțiune optimă în timpul unui pilotaj entuziast, puterea roților din față este controlată la viraje, pentru a permite ca pneurile să asigure o stabilitate optimă în viraj. În off-road, sistemul folosește distribuția complet variabilă a puterii între punți, pentru a asigura o propulsie maximă.

Suspensie de aer cu trei camere: suspensia pe pernă de aer dispune de trei camere pe structură de arc și este capabilă să realizeze rate diferite de compresie. Pentru confort maxim, suspensia este reglată la o rată de compresie redusă. În timpul mișcărilor puternice de înclinare și rulare, sistemul trece imediat la rate mai mari de compresie pentru o stabilizare optimă. În general, sistemul oferă cinci înălțimi de gardă la sol ale vehiculului, pe lângă nivelul normal. Cu excepția nivelului de încărcare, acestea sunt setate automat în funcție de situația de conducere și de modul de conducere selectat. Desigur, șoferul are, în orice moment, opțiunea de a controla manual înălțimea dorită prin intermediul PCM. Singura excepție este setarea „Low””, care este activată automat de la 210 km / h și oferă mai multă stabilitate la viteză mare. Garda la sol a Cayenne Turbo S E-Hybrid variază în mers între 245 și 162 de milimetri.

Porsche Active Suspension Management (PASM): sistemul electronic de amortizare controlează activ și continuu forța de amortizare pentru fiecare roată în parte, în funcție de starea suprafeței drumului și de stilul de conducere. Senzorii înregistrează mișcările SUV-ului generate în timpul accelerării, frânării, virajului rapid sau condusului pe o suprafață neuniformă a drumului. Unitatea de control Porsche 4D-Chassis Control utilizează acești parametri pentru a calcula starea automobilului și controlează fermitatea amortizării în funcție de modul de conducere selectat.

Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC): sistemul de stabilizare electromecanică a ruliului funcționează cu tehnologie de 48 de volți și este capabil să regleze în câteva milisecunde rigiditatea barelor anti-ruliu de pe punțile față și spate, pentru a stabiliza activ caroseria automobilului. La accelerații laterale de până la 0,8 g, orice mișcare laterală într-un Cayenne cu doi ocupanți este suprimată. Bara anti-ruliu este împărțită în două părți, cu jumătățile unite între ele printr-un motor pivot. În funcție de unghiul de rulare, motorul rotește cele două jumătăți în direcții opuse, păstrând automobilul orizontal.

Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus): PTV Plus combină un diferențial blocabil spate controlat electronic, cu intervenții de frânare direcționate pe roata din spate din interiorul virajelor. În timpul conducerii extrem de dinamice, sistemul îmbunătățește comportamentul virator și precizia direcției, precum și tracțiunea vehiculului. Sistemul își arată avantajele încă de la intrarea în viraj: roata din spate interioară este frânată selectiv, de îndată ce volanul este rotit. Această diferență de cuplu induce un efect de rotire, care susține în plus acțiunea de virare. Rezultatul este o creștere semnificativă a agilității și a răspunsului direcției. În plus, PTV Plus îmbunătățește semnificativ tracțiunea la ieșirea din viraje, prin blocarea direcționată a diferențialului.

Porsche 4D-Chassis Control: un sistem central de control conectează toate sistemele de șasiu între ele. Sistemul analizează toate cele trei dimensiuni (accelerare longitudinală, laterală și verticală). Informațiile despre condițiile optime de pilotaj sunt apoi calculate și puse la dispoziția tuturor sistemelor relevante. Această furnizare de informații în timp real reprezintă a patra dimensiune. Porsche 4D-Chassis Control permite sistemelor de șasiu să funcționeze proactiv, pentru a anticipa mediul în care se conduce.

Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB): discurile de frână PCCB, ventilate interior și perforate (440 milimetri în diametru cu etriere de fixare monobloc din aluminiu cu zece pistoane în față, 410 milimetri în diametru cu cu etriere de fixare monobloc din aluminiu cu patru pistoane în spate) asigură performanțe optime de frânare - și, prin urmare, o distanță de frânare mai scurtă. Discurile de frână ceramice sunt cu aproximativ 50% mai ușoare decât discurile turnate comparabile, stimulând dinamica pilotajului.

Punte spate viratoare (opțional): la viteze de până la aproximativ 80 km / h, punțile virează în direcții opuse. Se asigură, astfel, nu numai o agilitate și o precizie a direcției semnificativ mai mari, dar, și o îmbunătățire semnificativă a manevrabilității. La viteze mai mari, ambele osii se orientează în aceeași direcție, ceea ce duce la o stabilitate de conducere și mai mare, de exemplu la schimbarea benzilor pe autostradă la viteză mare. Unghiul maxim de direcție pe puntea spate este de trei grade. Datorită acestui sistem, noul Cayenne virează fără întârziere și realizează accelerația laterală a punții spate mult mai devreme. Direcția pe puntea spate sporește, de asemenea, confortul și siguranța în conducerea de zi cu zi; diametrul de bracaj fiind redus de la 12,1 la 11,5 metri.

Informații suplimentare, materiale de film și fotografii pe Porsche Newsroom: newsroom.porsche.com

Cayenne Turbo S E-Hybrid: consum combinat de combustibil 3,9–3,7 l/100 km; consum combinat electric 19,6–18,7 kWh/100 km; emisii combinate de CO2 90–85 g/km

Valorile consumului și ale emisiilor de CO2 au fost calculate utilizând noua procedură de testare a vehiculelor ușoare armonizate la nivel mondial (WLTP). Valorile NEDC derivate din aceasta trebuie să fie în continuare specificate, pentru moment. Aceste valori nu pot fi comparate cu valorile calculate pe baza procedurii de măsurare NEDC utilizată anterior
Contact