24.06.2019

Noi modele sportive de top cu motoare cu aspirație naturală: Porsche 718 Spyder și 718 Cayman GT4 - News

Intra in lumea Porsche, descopera modelele noastre, ultimele stiri si evenimente.
Program
Centrul Porsche Bucuresti
  • Luni - Vineri
  • 9:00 - 18:00
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis
Porsche Service Bucuresti
  • Luni - Vineri
  • 8:30 - 17:30
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis
Porsche Service Timisoara
  • Luni - Vineri
  • 8:00 - 17:00
  • Sambata
  • inchis
  • Duminica
  • inchis

Stuttgart. Familia 718 salută noi membri: cu noul 718 Spyder1 și cu modelul 718 Cayman GT42, Porsche introduce două modele deosebit de emoționante și puternice, reclamând poziția de top în seria lor de modele. Caracterul lor pur va atrage entuziaștii mașinilor sport care vor aprecia plăcerea incontestabilă de le conduce și vor observa un nivel ridicat de agilitate și o apropiere aproape intimă de centrul puterii.

Conceptul perfect echilibrat pentru motoarele dispuse central oferă toate aceste avantaje. Pentru prima dată, modelul 718 Spyder și modelul 718 Cayman GT4 au aceeași bază tehnică. Aceasta include noul motor de patru litri, cu șase cilindri, aspirat natural, împreună cu o transmisie manuală cu șase trepte. Motorul boxer generează 309 kW (420 CP) pentru ambele modele. În timp ce modelul GT4 reprezintă modelul de bază GT de la Porsche, varianta Spyder se pretează la toate tipurile de curbe. Ambele se bazează pe o aerodinamică foarte eficientă, pe un șasiu GT complet și pe frâne puternice.

Motoare de turații înalte, fascinante, cu aspirație naturală

Inima ambelor modele este noul motor boxer de patru litri, cu șase cilindri. Motorul cu aspirație naturală se bazează pe aceeași familie de motoare ca și motoarele turbo de pe seria actuală de modele Carrera 911. Noul motor de turație înaltă generează 309 kW (420 CP) - cu 35 CP mai mult decât în modelele precedente GT4. A treia generație a Spyder-ului are un plus de 45 CP. Oferă un cuplu maxim de 420 newton metri la turații cuprinse între 5.000 și 6.800 rpm. Mașinile sport cu transmisie manuală pot depăși bariera de 300 km / h: modelul Spyder 718 are o viteză maximă de 301 km / h, în timp ce 718 Cayman GT4 poate ajunge la 304 km / h. Ambele modele accelerează până la 100 km / h în 4,4 secunde de la pornirea de pe loc. Consumul de combustibil corelat al mașinilor sport cu motor centrat este de 10,9 l / 100 km în conformitate cu noul ciclu de conducere european (NEDC). Caracterul fascinant al acestui motor cu aspirație naturală combină un sistem modern de control al emisiilor cu filtre de particule, cu livrarea liniară a puterii și răspunsul imediat al unui motor GT. Are o turație maximă a motorului de 8.000 de rotații. Sunetul de neegalat al boxerului rămâne intact. Noile adăugiri includ aspecte tehnice, cum ar fi controlul adaptiv al cilindrilor. În funcționarea cu sarcină parțială, acesta întrerupe temporar procesul de injecție în doi cilindri, reducând astfel consumul de combustibil. Injectorii piezo sunt folosiți pentru injecția directă a combustibilului, pentru prima dată într-un motor cu turații ridicate. Aceștia împart fiecare proces în până la cinci injecții individuale. Acest lucru susține un proces complet de ardere - și, prin urmare, favorabil reducerii emisiilor. Un sistem variabil de admisie cu două supape de rezonanță asigură schimbul optim de gaz în cilindri.

Eficiența aerodinamică: mai multă forță deportantă, aceeași inerție

Printre caracteristicile remarcabile ale modelului 718 Cayman GT4 este conceptul aerodinamic complet îmbunătățit. Produce până la 50% mai multă forță deportantă, fără a afecta negativ rezistența la tracțiune. Aerodinamica ambelor modele beneficiază enorm de noul amortizor cu arc din spate: acesta lasă spațiu în partea din spate pentru un difuzor funcțional, ceea ce reprezintă un procent bun de 30% din forța deportantă de pe puntea spate a modelului 718 Cayman GT4. Aripile din spate fixe sunt, de asemenea, marcate de o eficiență mai mare: produc aproximativ 20% mai mult forță deportantă, în comparație cu predecesoarele lor. Aceasta corespunde unei forțe deportante suplimentare de douăsprezece kilograme la 200 km / h. Secțiunea frontală, optimizată în stilul GT, menține echilibrul aerodinamic cu buza superioară a spoilerului față și așa-numitele perdele de aer. Acestea din urmă temperează fluxul de aer de-a lungul roților din față.

Porsche 718 Spyder: o mașină sport de tip open-top, cu un plafon ușor de rabatat

Noul 718 Spyder este o mașină făcută pentru plăcerea de a conduce, cu un plafon ușor de rabatat, care poate face față vitezelor foarte mari. Acesta continuă istoria altor modele celebre de Roadster, cum ar fi Porsche 550 Spyder și 718 RS 60 Spyder. Închis sau decapotat, silueta sa este captivantă. Plafonul este potrivit pentru utilizarea de zi cu zi și poate fi depozitat sub capacul portbagajului în doar câțiva pași. Spre deosebire de GT4, Spyder-ul 718 are un spoiler spate care se ridică automat la 120 km / h. Datorită difuzorului funcțional, acesta este primul model din familia Boxster care generează forță deportantă pe puntea spate.

Șasiu GT de înaltă performanță: optimizat pentru cea mai bună dinamică

Pentru prima dată, modelul 718 Spyder beneficiază de șasiul GT de înaltă performanță al modelului 718 Cayman GT4. Cu dinamica de virare superioară, oferă o experiență emoționantă la condus. Punțile sale față și spate utilizează tehnologii preluate din curse. Conectarea directă la șasiu este parțial prin intermediul îmbinărilor cu bile. Sistemul de amortizare Porsche Active Suspension Management cu o gardă la sol cu 30 mm mai joasă, coboară centrul de greutate și îmbunătățește potențialul dinamic lateral. Este proiectat special pentru a fi folosit pe pista de curse și face ca manevrabilitatea modelului 718 Cayman GT4 să fie mai precisă. Modelul 718 Spyder beneficiază și el de același design. Sistemul de Management al Stabilității Porsche (PSM) funcționează aici cu o sensibilitate și o precizie și mai mari, dar opțional poate fi și dezactivat în două etape. Porsche Torque Vectoring (PTV) cu blocare diferențială mecanică spate îmbunătățește în continuare dinamica longitudinală și laterală, performanța de virare și plăcerea de a conduce.

GT4 vine, de asemenea, cu opțiunea unui pachet Clubsport. Acesta include o bară spate din oțel, un stingător de incendiu de mână și o centură de siguranță în șase puncte, pe partea șoferului.

Stabilitate: frâne puternice, anvelope ultra-performante

Sistemul de frânare de înaltă performanță din 718 Spyder și 718 Cayman GT4 asigură o frânare consecventă, potrivită pentru pistele de curse, datorită frânelor mari cu monobloc din aluminiu fix. Frânele compozite ceramice Porsche (PCCB) sunt de asemenea disponibile ca opțiune. O caracteristică nouă este faptul că modelul 718 Spyder rulează acum pe pneuri de înaltă performanță (UHP) special adaptate de Porsche. Acestea fac parte din pachetul general care face ca modelul 718 Cayman GT4 să zboare pe "Nordschleife" Nürburgring: performanța sa pe pista de curse clasică, de 20,6 kilometri este cu mai mult de zece secunde mai bună decât a predecesorului său.

Noul Porsche 718 Spyder și modelul 718 Cayman GT4 sunt disponibile la comandă acum. În Romania, prețurile lor încep de la 97,895.35 de euro pentru Boxster Spyder și 100,719.22 de euro pentru modelul Cayman GT4 - fiecare incluzând TVA și echipamentul specific țării.

Imagini sunt disponibile în Porsche Newsroom (http://newsroom.porsche.com) și în baza de date
Porsche pentru presă (https://presse.porsche.de).

Informații suplimentare, precum și materiale foto și video găsiți în Porsche Newsroom: newsroom.porsche.de

1) 718 Spyder: consum combustibil combinat 10,9 l / 100 km; Emisiile de CO2 au combinat 249 g / km

2) 718 Cayman GT4: consum combustibil combinat 10,9 l / 100 km; Emisiile de CO2 au combinat 249 g / km

Valorile consumului și ale emisiilor de CO2 au fost calculate utilizând noua procedură de testare a vehiculelor ușoare armonizate la nivel mondial (WLTP). Valorile NEDC derivate din aceasta trebuie să fie în continuare specificate, pentru moment. Aceste valori nu pot fi comparate cu valorile calculate pe baza procedurii de măsurare NEDC utilizată anterior.

Contact